Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános tudnivalók

A jelen Általános Felhasználási Feltételek tartalmazza a DePress Kft. által üzemeltetett Mypress webáruház használatára vonatkozó feltételeket. Az „Elfogadom a felhasználási feltételeket” kipipálásával a felhasználó a regisztráció során szerződést köt a DePress Kft.-vel, elfogadva a jelen Általános Felhasználási Feltételeket. A DePress Kft. (a továbbiakban: DePress) fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására. A módosításról a DePress rövid felhívás formájában tájékoztatja a felhasználókat. A felhívást a DePress erre a célra szolgáló felülete, vagy valamennyi felhasználónak, a regisztráció során megadott email címre küldött értesítés tartalmazhatja.

 

Regisztráció

Regisztrálni a regisztrációs űrlap kitöltésével lehet. A regisztráció folyamán a felhasználó köteles a hozzá köthető, valós adatokat megadni. A DePress, amennyiben tudomására jut, hogy a felhasználó által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve a Mypress használatából kizárni.

 

Vásárlás

Csak elektronikus úton, az Interneten, a Mypress weboldalon keresztül lehet vásárolni. Megrendelést csak regisztrált felhasználó tud feladni. A megrendelés elküldése előtt, kérjük annak tartalmát figyelmesen ellenőrizni, mert a gyártási folyamat a megrendelés elküldése után azonnal elkezdődik, ezért az elküldés után már változtatások kérése illetve a megrendeléstől való elállás nem lehetséges. A megrendelés elküldése után 48 órán belül a regisztráció során megadott email címre visszaigazolást küldünk a megrendelés tartalmáról. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés sorszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés során. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés végösszege tartalmazza a termékek árát, az esetleges sürgősségi felárat, a szállítási és kezelési költséget, valamint az ÁFÁ-t.

 

Megrendelés visszavonása

Tekintettel arra, hogy a nyomtatványok egyedi igények alapján, személyes tartalommal készülnek, a megrendeléstől való elállás nem lehetséges (Ptk. 395§. (1) bekezdés).

 

Minőség

A termékek gondosan kiválasztott, kitűnő minőségű papírra, digitális nyomtatási eljárással készülnek. Ennek eredménye az igen rövid időn belül teljesíthető kivitelezés mellet az igényes megjelenés.

 

Copyright

A Mypress felépítése, arculata, grafikai elemei és az oldalain található nyomtatványtervek a DePress tulajdona és szerzői jogi oltalom alá esnek (szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény), így azoknak a DePress írásbeli hozzájárulása nélkül bármilyen formában történő felhasználása, sokszorosítása, másolása vagy továbbadása tilos. A DePress, a megrendelés teljesítésével engedélyezi a Mypress által a megrendelő számára elkészített nyomtatványok személyes célokra történő felhasználását, a Mypress által elkészített példányszám erejéig. A kész nyomatok sokszorosítása nem engedélyezett. Amennyiben az elkészült megrendelésből további példányokra van szüksége a megrendelőnek, azt a Mypress-től rendelheti meg a bejelentkezés után a "A megrendelések története és állapota" utánrendelés menüpontjából.

 

Felhasználásra kerülő fotók, szövegek

A Mypress fenntartja magának a jogot, hogy ha a tervek személyreszabása során beírt szöveg(ek) illetve felhasználásra került fotó(k) a Mypress – vagy más harmadik személy – jogát, jogos és méltányolható érdekét, illetve közérdeket sérthetnek, ha agresszív, személyeskedő, fenyegető jellegűek, ha szidalmazók vagy vulgárisak, akkor azt a megrendelést ne teljesítse és a felhasználó hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozza.
 
A Mypress az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint a rajta kívülálló hibákért felelősséget nem vállal.
 
Amennyiben technikai probléma adódna a regisztráció vagy a vásárlási folyamat során kérjük a Kapcsolat menüpontból küldött üzenetben jelezni felénk!

Szolgáltatások

 

Mit kínál a Mypress?

A Mypress oldalain több termék található, melyekkel az élet nevezetes eseményeit kívánjuk még emlékezetesebbé és személyesebbé tenni. A termékek közül bármelyik kiválasztható és személyre szabható tetszés szerinti szövegekkel és fotókkal. A személyreszabást a felhasználó maga végezheti el, és az eredménye azonnal láthatóvá válik a számítógépe monitorán. A megrendelést követően a személyreszabott tervet, kiváló minőségben legyártjuk. A Mypress a babavárástól a gyermekek iskolás koráig kínál nyomtatványokat.

 

Ár

Minden termék mellet megtalálható az ára, mely egy feltüntetett mennyiségre vonatkozik. Nagyobb példányszám esetén alacsonyabb egységáron, míg kisebb példányszám esetén csak magasabb egységáron tudjuk teljesíteni a megrendelést. Ha feltüntetett tartománytól eltérő mennyiséget szeretne bármely termékből, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk. 
Az alapár tartalmazza a Mypress engedélyét a kiválasztott terv személyreszabására és az elkészült nyomtatványok személyes felhasználására. (A személyreszabás során a Mypress erre szolgáló felületén a mintán szereplő szövegek és fotók cserélhetők ki tetszés szerinti szövegekre és fotókra.)Az alapár tartalmazza a személyreszabott terv digitális eljárással történő kinyomását, gondosan kiválasztott, kiváló minőségű papírra.

 

Megjegyzés

Némely munkánkon kis méretben elhelyezzük a Mypress logót.

 

Garancia

Mindent elkövetünk, hogy a megrendelések a lehető legjobb minőségben készüljenek el, és időben megérkezzenek a vásárlókhoz, ennek ellenére előfordulhatnak hibák.
A nyomtatási eljárás sajátosságaiból eredően adódhatnak apróbb tökéletlenségek, melyek többnyire alig észrevehetők. Ezek nem jogosítanak szavatossági igény érvényesítésre. A kész nyomtatvány akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a feldolgozás műszaki alapkövetelményeinek. A nyomtatványok szembetűnő, az eljárás sajátosságaival nem magyarázható hibáit a kézhezvételt követően haladéktalanul, a hiba pontos leírásával, az érintett megrendelés sorszámával és a megrendelés kézhezvételének időpontjával a mypress@mypress.hu címre küldött e-mailben lehet jelezni felénk. A közlés késedelméből eredő kárért a Mypress felelősséget nem vállal. Ha bármilyen okból a Mypress nem tudja beazonosítani, hogy a reklamáció mely megrendelésre, vevőre vagy termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy a reklamációt nem tudja elfogadni. Ha az elkészült nyomtatvánnyal kapcsolatban helytálló kifogás érkezik, a Mypress térítésmentesen újra elkészíti azt. Ilyen esetben kérjük az eredeti csomagolásban, az általunk biztosított futárszolgálattal visszaküldeni a hibásnak ítélt nyomtatványokat! A Mypress által biztosított futárszolgálattal történő visszaküldés költségeit a Mypress viseli. Az újranyomást csak a hibás nyomtatványok visszaérkezése után tudjuk elindítani.
Amennyiben egy sürgősséggel kért megrendelés a Mypress hibájából nem sürgősséggel teljesül, visszatérítjük a sürgősségi felárat. 
Amennyiben a Mypress hibájából több, mint 20 napot késik a teljesítés a vállalt teljesítési határidőn túl, a megrendelés teljes összegét visszatérítjük, beleértve a szállítási és kezelési költséget is.

 

Fizetési feltételek

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t. A számla elkészítése a Mypress weboldalon megadott és a megrendelés napján érvényes árak szerint történik.
A megrendelt termékek árát banki átutalással, illetve paypal-lel lehet kifizetni. Amennyiben banki átutalásos fizetést választott a vevő a megrendelésében és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (a DePress Kft. bankszámláján jóváírásra), úgy a Mypress szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.
Banki átutalással történő fizetés esetén a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét:
DePress Kft., 11600006-00000000-60356503 (Erste Bank). A közleménybe kérjük beírni a megrendelés sorszámát!


Szállítási feltételek

A kiszállítás Budapest területén futárral történik, ill mód van rá személyesen átvenni a Cypress Kft-ben (1034 Budapest, Bécsi út 100.). Az ország többi területére postázzuk előre utalás után vagy utánvéttel. Ennek díja a mindenkor postai díjszabás alapján kalkulálható.
A megrendeléseket 3-5 munkanapon belül, vagy sürgősséggel 2-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni. Utánvéttel történő fizetés esetén az 1. munkanap a megrendelés beérkezésének napját követő nap 0 órakor kezdődik, ha az nem munkaszüneti nap. Ha banki átutalással történik a fizetés, akkor a megrendelés árának vevő általi kifizetése és a DePress Kft. részére történő jóváírása utáni nap számít az 1. munkanapnak, ha az nem munkaszüneti nap. A teljesítés időpontja a megrendelt áru a szállító részére történő átadás időpontja. A Mypress a fuvarozónak való átadás határidejéért vállal felelősséget. A kiszállítás a DPD Hungária Kft. saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül történik meg, ezért a Frill Prints felelősséget nem vállal. A postára adását követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért a Mypress felelősséget nem vállal.
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében ellenőrizni! A csomag sérülése esetén jegyzőkönyvet kell felvetetni és nem szabad átvenni a csomagot. Utólagos reklamációra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval együtt részünkre bemutatja (másolatát a reklamációt tartalmazó e-mailjében mellékeli). Budapesten futárszolgálattal történő kézbesítés esetén mindig előre egyeztetett időintervallumba egyszer kíséreljük meg a kézbesítést.
Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésében és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a Mypress nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a Mypress a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség:
– korábbi banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg kifizeti, vagy átutalja az ismételt kézbesítés költségét
– korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját banki átutalással. 
A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a DePress Kft. bankszámláján való jóváírásától számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.

 

Amennyiben

– a Mypress felszólítására a vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy 
– nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy 
– nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, 
úgy a Mypress nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé. Azonban a Mypressnek ilyen esetekben sem áll módjában visszaküldeni a vételárat figyelembe véve, hogy a nyomtatványok egyedi igények alapján, személyes tartalommal készültek és azt másnak értékesíteni nem lehetséges. Továbbá ilyen esetekben, amennyiben utánvétes fizetési módot választott a megrendelő, a termék árát és a szállítás díját tartalmazó számlát a megrendelő számára elektronikus formában megküldjük. A megrendelő a számla összegét a DePress Kft. bankszámlájára átutalással, 8 naptári napon belül köteles megfizetni. Késedelmes fizetés esetén a megrendelő a DePress számára a jegybanki 
alapkamat kétszeresét fizeti késedelmi kamatként. Amennyiben a késedelem meghaladja a 15 naptári napot, a Mypress jogosult a felhasználó hozzáférését részlegesen, vagy teljes egészében korlátozni, illetve a Mypress használatából kizárni.

 

Panaszügyintézés

Panaszt írásban az alábbi címekre küldött levélben vagy e-mailben lehet tenni: 
Levélben: 1034 Budapest, Kenyeres utca 41-47.
E-mailben: mypress@mypress.hu
 
A panaszok elintézéséhez szükséges a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adat közlése, beleértve a megrendelés visszaigazolt sorszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést. 
Az írásban érkező panaszokat a lehető leghamarabb megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Válaszunkat megindokoljuk.
Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat panaszával.
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.